Jag tror det är nått under filten...


Kommentarer
Postat av: du blev nyfiken på min blogg, så du vet vem ja är haha

haha, ja men de är så knäppt så jag vågar inte skriva det i bloggen^^ (hur sjukt det än låter) så har jag lärt mig att se auror :D det är SKITBALLT! det är som neonfärger, sådär riktigt klara, men när auran börjar växa så blir det jobbigt för mina ögon och jag tappar fokus, men med lite träning så kommer jag kunna se hela auror längre stunder hoppas jag :D klassa mig inte för psykiskt störd nu haha, ja vet att jag är knäpp, men inte på det viset ;D å ja lovar att det jag ser är sant haha ja tror på det knappt själv igentligen! spännande va :D

2008-10-25 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0