Jag fattar ingenting längre..

Har vart lite väl klent med blogande sista tiden.. Jag vet inte vad jag ska skriva för jag vet inte själv vad jag känner. Mina känslor springer i väg åt alla möjligt håll och kvar står jag som ett stort frågetecken i mitten. Det här är vad som har hänt dom senaste dagarna:
Först så blev både jag och Pe helt hysteriskt svartsjuka, snokade igenom varandras mobiltelefoner, datorer osv. Ja vi vart helt besatta. Så vi kom fram till att vi inte skulle träffa andra på ett tag, ingen av oss hade tänkt göra det heller.
Sen så vart vi helt tokiga i varandra, fullkumligt galna faktiskt. Vi har dom senaste dagarna betet oss som två nyförälskade, nyligen byxmyndiga 15 åringar =) Jag känner mig löjligt förälskad, i går städade jag hela lägenheten i ett ända stort lyckorus... Ja, jag fattar som sagt ingenting längre!
Jag blir så förbannad på mig själv! Varför vet jag aldrig vad jag vill? Ena stunden är jag så säker på att jag vill en sak medans jag andra stunden vill nått helt annat. Jag var så jäkla säker på att jag inte ville att vi skulle vara tillsammans längre. Å sen går jag och svansar runt som en pinsamt nyförälskad jävel!
Jag vet inte alls vad jag ska göra längre... Tror jag ska ge det hela ett par månader eller så och se sen hur det känns..
För som det känns nu så vill jag inte vara med nån annan människa i hela mitt liv, men som det kändes förra veckan så ville jag för allt i mitt liv inte vara med denna människan!
Jag är så förvirrad!!!

Kommentarer
Postat av: Sonia

Jag tror som du skrev att du ska vänta och se några månader. För i ett förhållande går det ju upp och ner hela tiden. Dt gör det i alla fall i mitt och Tonys. Och om vi inte skulle vänta så skulle vi ha gjort slut för länge sen. :P Och jag är väldigt glad för att jag har honom kvar. Jag personligen tycker ju att du och Pe passar så bra ihop. Så kämpa på. Det blir nog bra till slut ska du se. Vilket sätt de än blir på.:)

2008-10-23 @ 21:19:08
URL: http://soniagrans.blogg.se/
Postat av: Emma (emtono)

Majasötnos, jag förstår PRECIS hur du känner!!

2008-10-23 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0