Hemma igen

Det har vart en trevlig helg hemma hos mamsen. Igår så fick Neo vara med min mormor och hans kusiner i ca en timme medans mamma och jag övningskörde. Så fort vi kom dit med honom så satt vi han i gåstolen osså satte Filippa och Freja (Neos kusiner) igång att köra honom fram och tillbaka över golvet. Sedan så sprang dom och hämtade leksaker åt honom. Dom sprang fram och tillbaka mellan lekrummet och Neo och tillslut så drunknade han nästan i leksaker =) Han bara satt där och såg förvånad ut =) Så han hade nog skoj där medans vi var borta.

Det gick jättebra å köra, jag var lika bra som jag var förr, det sitter i! Så det går nog rätt lätt att ta körkort ändå.

Idag så red jag en sväng på morgonen på Liva som var som en liten krutdunk =) Hon galopperade som en galning hur länge som helst = underbart! =) Alltid lika härligt att få rida lite för omväxlingsskull. Jag måste ta tag i detta och börja rida lite mer, på allvar. Nu när vi ska separera så kommer jag ju få en massa mer tid över när Neo är hos Pe och nått måste jag ju sysselsätta mig med då i stället för att sitta hemma och längta ihjäl mig =)

Nu är jag skit trött efter att ha vart ute så mycket. Har heller inte kunnat sova ordentligt på två nätter för att jag ligger och hostar så jäkligt.. Så jag ska ta mig ett bad och ligga och mysa för mig själv =)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0