Grinskallen

Idag har vi varit på öppna förskolan, som vanligt =) Och för ovanlighetens skull så höll sig Neo vaken under sångstunden. Även om han vart grinig mot slutet så var han iaf med =)

Idag hände en rolig grej. Jag och Neo satt på golvet och busade medans Pe satte igång ett tvspel. Neo var nöjd och glad som vanligt men helt plötsligt åkte underläppen ut och han satte igång å stortjuta, han lät och såg alldeles förtvivlad ut stackarn.
Jag och Pe fattade ingenting.. När jag hade hållt på å trösa å haft mig en lång stund utan resultat så sa jag åt Pe att prova stänga av ljudet i spelet.. Å vips så slutatde Neo tjuta och var glad igen. Jag sa åt Pe att prova sätta på igen och vips så åkte läppen ut och han gav ifrån sig världens tjut. Taskiga föräldrar som vi är så började vi assgarva båda två, ljudet stängde vi såklart av på engång igen.
Jag vet inte ja vad det var med spelet som han inte gillade men Pe fick iaf fortsätta att spela utan ljud.
Resten av kvällen fick Neo det fin fina smeknamnet grinskallen.


Det här är gamla bilder med ungefär så här såg han ut idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0