Fredag

Just nu sitter jag och kollar på idol, bevakar mina auktioner på tradera som snart stänger (går oväntat bra faktiskt) och bloggar, alltihop samtidigt =)

Idag var vi ju på köpis, köpte inte så mycket utan strosade mest bara runt. Köpte ett par ramar iaf som ska hängas upp med Neo i =) Vi har redan två avlånga ramer med tre kort i varje på väggen och tänkte hänga upp två fyrkantiga imellan oxå. Blir nog fint =) Ni kan få se sen när det är klart.
Osså köpte jag en hårfärg oxå, har velat färga håret länge men aldrig riktigt orkat ta tag i saken. Men nu ska det göras. Det ända som fattas nu är en vänlig själ som orkar göra det på mig, för jag kan inte färga själv. Vilken färg det blir får vara en överraskning så länge :P

Vi har börjat med riktiga kvällsrutiner åt Neo nu, har aldrig haft några förut så det är väl dags. Nu ser det ut såhär: Först så badar han, sen så ligger vi oss i sängen en stund och läser lite ur nån bok, sätter på pjyamas, sedan borstar vi tänderna, sen blir det mat och sen är det sov dags. Vi har hållt på i ett par dar och idag tror jag att vi såg lite resultat, han blev slöare och slöare och när vi kom till tandborstningen så var han alldeles lam =) Det var inte heller nå poblem att få honom att sova.  Hoppas det blir bra =)
Nu orkar jag inte skriva mer.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jenna

kom till mig du systeryster så ska vi kirra så du blir finfin i huvet! (eller iaf utanpå =P )

2008-10-24 @ 23:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0