Förklaring

Ja som många redan vet så ska alltså jag och Pe flytta ifrån varan. Det var just när vi fick radhuset på vretas som fick mig att tänka till. Jag trodde värkligen att det var det jag ville men så fort vi fick ett så kändes det bara fel fel fel. Det var inte alls det jag ville, jag vill vara själv, flytta till ett eget ställe. Att flytta till ett nytt ställe tillsammans med Pe skulle inte lösa nånting.
Så jag släppte bomben häromdan, sa att jag tackat nej till vretas och att jag inte ville bo med honom längre. Det var lite jobbigt för honom i början, och det kan man ju förstå, även om jag inte tror att det kom som en chock. Han var väl rädd att jag skulle försöka ta Neo ifrån honom, att han typ aldrig skulle få träffa honom osv. Men han har lugnat ner sig nu och insett att jag inte kommer att ta Neo ifrån honom. Vi kommer överens väldigt bra och bråkar inte. Min störrsta rädsla var att vi inte skulle kunna lösa detta som vänner, att Pe skulle starta ett krig om alltihop osv. Men nu känns det värkligen toppen! =)
Vi kommer flytta till valbo båda två så vi bor nära varandra, Neo kommer att sova hos oss båda och vara med oss ungefär lika mycket.
Nu orkar jag inte skriva mer om detta, och dessutom så bajsade Neo precis. Men jag antar att jag kommer skriva en hel del om detta i fortsättningen.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sanna

:O Nu känner jag ännu mer att det var aldeless för länge sen vi pratade. Hoppas det blir bra nu då gummsan! Det tror jag verkligen :) Vi kan väl höras på telefon något snart?

Saknar dig min maja baja

2008-10-20 @ 16:54:36
URL: http://tumelisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0