En tand framme...

En tand har kommit fram nu. Den kom nog inatt för denna natten har varit värre än värst.. Alvedonen hjälpte lite men det blev inte helt bra. Undra varför tänderna får för sig att växa upp på nätterna? Hoppas nästa tand kommer inatt för nu börjar jag bli rejält sliten av att inte få sova ordentligt.
Om ni undrar varför jag har övergåttt till morgonbloggande så är det för att kvällarna består av skrikattacker och tröstande.. Finns ingen tid för bloggande då.

Nu ska jag gå  väcka Pe osså ska jag tvinga med mig honom ner på stan och shoppa lite.. Högst upp på inköpslistan står leksaker åt Neo. Lite kläder behöver han oxå.

Så nu ska jag sätta lite fart.

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till i utlottningen.

Tipsa gärna om den i din blogg.



Natti

2008-10-07 @ 23:46:56
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0