Brev

Neo fick sitt första brev idag. Eller iaf det första där hela hans namn stod med. Det var från swedbank. Han har fått 1000kr i fonder av min gammelmormor, alltså hans mormorsmormor. Tanken är att dom ska växa på sig osså ska han få dom när han är 18 år.




Jag fick oxå ett brev idag som var lite mindre smickrande. Det var från posten. Jag hade glömmt att sätta på ett frimärke på ett brev, så nu får jag betala för frimärket + en expeditionsavgift på 25 kr. det är alltså priset för min klantighet :P

Annars har jag inte gjort mycket alls idag, betalat en massa räkningar och haft tråkigt.. Pe fick veta idag att han ska jobba 12 timmars pass hela veckan. Jag blir galen på hans jobb som säger sånt där en dag förre, men så är det när man är extraanställd. Å jag har tid hos en studievägledare imorgon och hade helst inte velat ta med Neo men nu måste jag ju det, men det borde ju gå bra ändå, vi ska ju bara prata lite.
Jag funderar på att bosätta mig hemma hos mamma några dar den här veckan, bara för att ha nått att göra medans Pe jobbar hela tiden. Osså gillar jag att vara där, och Neo oxå =)
Men nu rabblar jag bara en massa skit... Har så tråkigt i väntan på att boston teeparty ska börja.. Men jag ska nog hitta på nå annat att göra under tiden ist för att tråka ut er =)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0