Bio--

Det vart inge stan igår.. När jag hade skrivit klart så fick jag världens huvudvärk och började svettas som en gris och frysa om varannat. Så jag sparkade ur Pe ur sängen och placerade mig själv där ist..
Efter några timmar vart jag bättre iaf, en stund sen så vart det toan som gällde och där spenderade jag stora delar av eftermiddan..
Sen var jag frisk igen.. Jag iundrar om jag ätit nått tokigt eller vad det var för fel på mig..
Sen tog jag iaf en långpromenad med Neo i två timmar, vi gick till dollar och köpte lite skrot osså gick vi och gungade bebisgunga =) Det tyckte Neo var en riktig sensation =)

Jag känner mig helt urpumpad... Vaknar typ en gång i timmen hela nätterna för att trösta Neo som har ont, sen är det full fart hela dagarna. Nätterna ser ungefär lika ut som när han var nyfödd och skulle äta hela tiden, men då var det ju ändå lungt för hela dagarna spenderade han sovandes eller ätandes.. Inget som var direkt ansträngande.. Men nu virvlar han runt som en storm här hemma hela dagarna och vila blir det inte mycket av.

Men idag ska vi iaf på barnvagnsbio, det kanske livar upp mitt dystra sinne lite. Hoppas Neo sköter sig, sist vi var på bio så var han ju ganska liten forfarande och krävde inte så mycket underhållning. Nu är det annorlunda. Risken finns att han hinner bli rejält uttråkade i slutet.. Men vi tar med oss lite leksaker så kanske det går bra..

Nu måste jag väkligen sätta fart om jag ska hinna.

hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0