118100

Fick ett tips från en tjejs bilddagbok att skriva till 118100 och fråga vem jag är. Så jag skrev: Vem är Maja Eklund? Och skickade till 118100. Detta fick jag till svar:

118100 tror att Maja Eklund är en snäll och trevlig tjej med stort hjärta. Hon gillar att baka bullar, umgås med sig själv och träna blomvattning.

Hahaha, träna blomvattning??? Vad finns det att träna på? Det är ju bara att hälla på vatten. Och det är dessutom ingen av mina vanligare sysselsättningar eftersom alla mina blommor är döda =)

Idag var jag iaf en väldigt god husmor och gick med mat åt Pe på jobbet. Pannkakor, 32 st =) Han åt upp allihop oxå..
Sen var jag iväg med Ida till gymet. Vi ska sluta där för vi tycket att det är för dyrt för oss. Dom skulle försöka att hitta nån att överlåta till sa dom efter att Ida hade var in och höjt rösten lite =) Men jag tror vi måste fixa det själva ändå för dom kommer nog inte att anstränga sig så mycket. Jag vart lite arg faktiskt för när vi vart medlemar så sa dom att om vi inte kunde hitta nån att överlåta åt så skulle dom fixa det, men så lät det inte nu inte!
Jaja det ordnar sig nog.
Nu ska jag pyssla om Pe lite för han är sjukling.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0