CS

Jag har blivit helt fast i att kolla på när Pe spelar cs. Jag fattar inte varför jag tycker att det är så spänande för. Men det är det! Jag är värdelös på det själv iaf!

Jag har varit duktig idag och städat hela lägenheten. Ja, jag gör faktiskt sånt ibland oxå :P Det hela började med att Neo tipade vagnen så det ramlade ut stenar på hela golvet (han satt alltså inte i vagnen utan drog omkull den) så då var jag ju tvungen att dammsuga upp det så då tog jag hela lägenheten på samma gång =) Å ska man dammsuga så måste man ju städa oxå =)

Nu ska jag kika lite på Greys anatomy innan idol börjar.


Neo fick tag i en yoghurtburk idag =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gullig!

2008-11-22 @ 10:39:04
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0