Körlektion nr 3

Idag var jag på körlektion igen. Gick jättebra idag, jag skötte mig galant =) Så nästa gång ska vi gå över till ännu ett steg. Idag körde vi i tätort. En massa högerregeln, övergångsställen, när får man köra, när ska man lämna företräde och en massa sånt tjafs. En jäkla massa att tänka på helt enkelt.

Men det är nog det ända vettiga jag har gjort idag. Har annars bara vart hemma och busat med Neo hela dagen. Känns som att jag försummar honom lite när jag är ute och kör hela tiden. Men det är ju värt det, allting kommer att bli så mycket lättare när jag har fått körkort. Osså skadar det inte att Pe får lite ensamtid med sin son heller, det är han inte bortskämd med direkt.

Nu ska jag sätta igång att bada Neo innan det är läggdags. Våra nya sov platser funkar utmärkt btw. Neo somnar utan några som helst problem när han får somna bredvid mig. Sedan sover han lugnt hela natten. Förut så kunde han vakna en 2-3 gånger på kvällarna och då var man tvungen att natta om honom. Men det har han inte gjort en ända gång sen vi flyttade ihop sängarna.


Jättebra låt det här och videon är nästa ännu bättre. Har ni inte sett den så föreslår jag att ni kollar nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0