Tandmonstret

Japps, det är som jag misstänkte, Neo håller på å får en tand till.
Han har i en timmes tid nu legat och gnyt eller vart uppe och skrikit om varannat. När den typ 10.e skrikattacken kom så pulade jag in ett finger i munnen på honom och kände runt lite och på ena sidan av dom övre framtänderna så kände jag en liten tand som stack fram lite. Så när det var konstaterat så fick han en liten skvätt alvedon och 5 min senare så grymtade han lite nöjt och sloknade. Så nu har vi ju förklaringen till varför han har varit så gnällig dom senaste dagarna och varför magen har krånglat en massa. Så nu har han än en gång blivit tilldelad det smickrande smeknamnet tandmonstret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0