Sovmorgon

Idag var Neo så duktig och sov till klockan 9. Han var vaken en massa inatt och skrek och hade ont så det är ju kanske inte så konstigt. Än så länge har det ploppat upp två nya tänder, en uppe på högra sidan och en nere på vänstra sidan. Jag tycket att dom andra två borde komma oxå annars kommer det nog att se lite roligt ut =)

Vi har varit väldigt lata ídag än så länge. Kollat på en massa avsnitt av Joey och inte gjort nån nytta alls. Men nu måste jag ta tag i hallen och röja upp lite innan jag ska iväg kl 4. Vart jag ska kan jag inte säga för det är en hemlis :P Kommer vara borta hela kvällen iaf och ha skoj =)

Nu måste jag sätta fart, har en hel del att göra innan jag ska iväg.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0