Slask

Usch vad tråkigt det är att snön fösvinner =( Det är bara blask blask ute och fötterna blir blöta efter några steg. Blää..

Jag har typ träningsvärk på insidan av låren. Jag undrar om det beror på alla långa promenader med Buddha. Antagligen, vad skulle det annars vara, jag gör direkt ingenting ansträngande. Han kommer nog att vara bra för min figur =)
Idag var vi till hundgården och tränade på att sitta kvar och att komma på inkalning. Alltså att Buddha ska sitta kvar där jag säger¨åt honom att sitta medans jag går iväg och sen komma när jag ropar. Han var rätt trög till en början men sen när vi fick till det så fattade han ganska snabbt. Han är ju väluppfostrad när det gäller allmänt hyffs och så men det ända kommandot han kan är sitt, så vi har en del att jobba på =)
Han drog oxå i kopplet en hel del men det börjar vi få bukt med nu. Sist jag var ut med honom så drog han bara till en gång och det var när det kom en hund på andra sidan vägen, annars gick han jättefint =) Duktig!

Nää, nu ska jag sluta tråka ut er med en massa Buddhasnack och göra nått annat!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0