Roadtrip

Idag tog vi en liten roadtrip till Edsbyn och hälsade på min gamla klasskompis och sambo Mellis och hennes lilla Leonel =)
Det var jag, Pe, Neo och min mamma som åkte. Vi hade jättemysigt. Det var roligt att träffa en liten bebis, man vart lixom påmind om när Neo var så där liten och go. Och man såg verkligen hur stor och klumpig Neo har blivit i gämförelse med lilla Leonel. Han såg ut som en förväxt jättebebis bredvid Leonel =)
Det är tråkigt att vi ska bo så långt ifrån varan och inte kan träffas så ofta. Men jag hoppas att Neo och Leonel ska bli bra kompisar i framtiden iaf =)

Neo sov nästan hela vägen hem så han lär nog ska vara vaken ett bra tag till. Det hade ju kunnat innebära sovmorgon men icke! Har körlektion imorgon kl halv 8 så jag måste nog gå upp med tuppen om jag ska hinna. Suck...


Jag glömde ju självklrt kameran hemma men jag snor en bild från Mellis blogg så ni får se själva vilken liten klump jag har =) Leonel är nästan 3 månader.
Klicka f�r att st�nga bilden

Kommentarer
Postat av: Emma (emtono)

hihi, vad lustigt, han såg skit lång ut och helt enorm, trots att han är en utav de mindre i vårt gäng iaf! ;)

Men han är ju så förbannat go och söt ändå! :)

2008-11-11 @ 20:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0