Ommöblering

Vi håller på att möblera om i sovrummet. Men vi har tagit en lite paus nu för Pe har åkt iväg för att köpa färgpennor åt mig =)
Neo vaknar hela tiden på nätterna nu för tiden och ropar efter mig. Han skriker inte utan ropar en massa blablabla bara. Så jag får resa mig upp hela tiden och ställa mig bredvid hans säng och tita på honom. Då brukar han grymta lite nöjt och somna om. För att sedan vakna efter tio minuter igen när jag lagt mig i sängen och sätta igång å babbla. Sådär håller det på enda tills jag ger upp och lägger honom bredvid mig i min säng, där sover han då gott hela natten. Men det är så drygt för då måste jag bunkra upp en massa kuddar och täcken på ena sidan ifall Pe inte ligger där så han inte rullar ner på golvet.
Så nu ska vi prova att ta bort ena själsidan på neo säng och sätta dit en planka istället och sätta den mot våran säng. På så sätt får han ju ligga bredvid mig med ändå i sin egen säng och jag får ha min sovyta för mig själv. Vi får se om det funkar, jag hoppas då det!
I samma veva så tänkte vi oxå sälja skötbordet som vi aldrig använder längre, så jag har satt ut det på blocket. Jag vet att till nästa bebis jag ska skaffa mig så vill jag inte ha nått skötbord alls så det är onödigt att spara det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0