Neos bilddagbok

De nya sovarangemangen funkar fint än så länge. Neo somnade så fint så bredvid mig fast i sin egen säng, efter att i vanlig ordning ha berättat en godnattsaga för gosdjuren och hånglat lite med snuttefilten. Men vi får väl se hur natten framlider..

Idag gjorde jag klart Neos lilla fotoalbum. Vart ganska nöjd över mig själv faktiskt =) Ni får lite smakprov, men det var ganska svårt att få till det med blixten =/






Så, där fick ni se några av sidorna.

Nu ska jag mysa med mig själv resten av kvällen för både Pe och Neo ligger och sover.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma (emtono)

Åh vad fint, nu blev jag ju sugen jag med på att göra ett! :D

Men jag kanske ska klistra in bilder i hans "mitt första år" bok innan jag sätter igång med nå fler projekt! ;D

2008-11-02 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0