Nääästan..

Neo kryper nästan nu. Han ålar och drar sig framåt med händerna och sparkar på med fötterna och tar sig fram en liten bit tills han blir helt galen av frustration och bara vrålar och snurrar runt. Men han kommer inte riktigt upp i krypställningen än, nosen trycks i backen varje gång baken åker upp.


Idag har jag bara tvättat tvättat och tvättat och vikt kläder känns det som.. Men nu är allt tvättat iaf och sovrumsgolvet har blivit synligt =) Då är det bara disken som måste göras, men det spar jag tills imorgon.

Jag blev så sjukt sugen på chili cheece nugets för några timmar sen och har inte kunnat tänkt på annat sen dess.. Så fort Neo har somnat så ska jag cykla iväg till ica och köpa ett paket. Eller två =) Dom är ju så jäkla goda! Först gången jag åt dom så höll jag på å gå i taket av fröjd. Närmare än orgasm via munnen kan man nog inte komma..
Mmmmm, jag längtar!!

Nu måste jag gå å plocka upp Neo ur badkaret, han har badat med pappsen.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: D E A F E E M

fan vilken gullig bebis ni har gjort:)

2008-11-05 @ 15:11:24
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Millia

hej hej kikar in.

kolla gärna in hos mig :)

2008-11-05 @ 18:33:28
URL: http://dessiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0