Körlektion

Halv 12 kom mamma och hämtade mig. Vi körde runt lite överallt och tränade på allt möjligt ända till strax innan kl 2 då min körlektion började.
Vi körde en liten testlektion för att körläraren skulle se hur mycket jag kunde. Så vi bara körde runt och han kollade på hur jag körde och hur jag tog mig ann dom uppgifter jag fick. Gick väldigt bra faktiskt, jag klarade av det mesta men det var några saker jag måste träna lite på, typ att blinka när jag stannar eller kör iväg och att köra försiktigt i korningar när det är högerregeln som gäller och lite andra såna småsaker.
Jag klarade ju teorin 20 december förra året och jag vill helst inte göra om det, men han sa att det absolut inte var omöjligt att jag skulle kunna klara att få körkort innan dess. Så det känns ju skönt. Nu ska jag träna en massa innan nästa körlektion så jag får gå vidare till nästa steg.. Fast jag har en lektion kl 7.30 imorgon men det är med en annan snubbe.. Mamma skulle komma och hämta mig kvart i 7 (!) imorgon så ska vi köra lite innan lektionen å sen ska hon förja med i bilen på lektionen så hon oxå får höra vad körläraren säger..

Nu måste jag ta tag i nattningen av Neo å sen ska jag oxå gå och lägga mig ganska tidigt jag oxå så jag kommer upp i tid imorgon.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjohooooo!!! vad du är duktig! hoppas du får körkort snart. det är nämligen så att jag skulle vilja bli omkringskjutsad lite ;)

2008-11-03 @ 23:30:42
URL: http://spunkisgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0