Körlektion nr2

Plågade upp mig själv kl halv 7 imorse och gick ut och körde lite bil med mamma. Vi tränade lite fickparkering, vanlig parkering och lite annat.. Halv åtta var det dags för körlektion och mamma förljde med denna gången. Körläraren var så jäkla seg, sävlig är nog rätta ordet. Vi hann inte göra så mycket. Vi tränade backning och parkering mesta tiden. Men han gav mig många bra tips.
En sak jag verkligen måste lära mig är att hålla koll åt alla håll när jag ska svänga, jag höll på att höra på en cyklist idag på lektionen. Jag är urkass på att titta på cykelbanan innan jag svänger.

Idag ska jag tvätta. Det var jättelängesen, varken jag, Pe eller Neo har nå rena kläder. Det har bara gått åt helvete dom senaste gånger jag haft tvättid, typ att Pe måste åka och jobba eller att dom har stängt av vattnet. Men idag ska det bli av iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0