Idol

Varje fredag så skrivs det i bloggar hit och dit om idol. Så jag tänkte gör samma sak och skriva lite vad jag tycker om idoldeltagarna.
Lars åkte ju ut igår vilket jag tyckte var helt rätt, han sjunger inge bra tycker jag, det låter bara illa. Osså sa han ju förra veckan att han inte ville vinna och då tycker jag inte att han förtjänar att vara kvar.
Mina favoriter är iaf Johan för att han är så jäkla liten och cool och Robin E för att han har sån där härlig rockröst som jag älskar. Alice tycker jag oxå är väldigt bra. Anna gillade jag inte förut men tycker mer och mer om henne för hon har en jättebra röst. Kevin gillar jag lite grann, absolut inte min stil men väldigt duktig iaf. Tycker han skulle passa in utmärkt i eurovision song contest och representera typ Slovakien eller nått sånt land.
Osså har vi ju Robin B. Han är så jävla mesig och tråkig. Hans röst tycker jag är tråkig och vanligt, inge speciell alls. Och han ser verkligen inte ut som en stjärna. Nä usch å blä, han gillar jag inte på en fläck! Ut med skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0