Hos mamsen

Vi är hos min mamma nu allihopa och har vart det sen igår. Dom håller på å slippar golvet i vårat vardagsrum så alla grejerna som står där är inpulade i resten av lägenheten. Alltså är det ganska obeboligt där just nu. Pe ska strax åka hem och se om dom är klara, om vi kan åka hem ikväll eller om vi måste stanna här en natt till.

Vi håller på och planerar renovering av lill huset här på mammas gård. Vi har planer på att flytta in där till våren och rusta upp som bara den. Göra det precis som vi vill ha det =) Är en jäkla massa jobb men det blir roligt oxå.

Äsch, jag ska inte sitta här nu, har annat för mig. Ville bara tala om var jag håller hus =)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0