Hemma

Nu är vi hemma igen. Neo somnade som en stock så fort vi kom hem och han fått på sig pjamasen, han sov i bilen oxå.
Det var arbetsdag i stallet idag så vi var där och hjälpte till så gott vi kunde, det vill säga nästan inget alls. När Neo sov så gjorde jag lite nytta iaf men det var svårt att göra nått när han var vaken.
Sen så skjutsade vi Neo hem till Tony där Pe var så dom skulle få umgås lite på farsdag. Pe fick en trisslott som present av Neo. Skulle ha velat köpt nått roligare men hann inte riktigt med.
Jag och mamma åkte runt och övningskörde medans Neo var med pappso, sen hämtade vi honom igen och åkte hem. Pe stannade kvar en stund men kom hem precis.

Nu är jag jättetrött efter att ha var ute och bärt runt på Neo hela dagen. Måste bara sitta vaken och kolla på sanningens ögonblick men sen blir det raka vägen ner i sängen bredvid Neo. Så mysigt att vi sover bredvid varann =) Men Pe blir lite purken när jag kryper ner bredvid Neo istället för bredvid han, haha.

Just ja, jag kom ihåg att ta med mig kameran den här gången med glömde istället att använda den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0