Guitar hero

Det är vad vi har sysslat med hela dagen, spelat guitar hero. Pe har köpt en trådlös gitarr till xboxen och bränt ut world tour så det har vi klarat ut idag. Väldigt mycket bra låtar var med faktiskt. Vi provade att sjung lite oxå. På dom nyare guitar hero kan man ju båda sjung, spela trummor, bas och gitarr. Men det var inte alls så roligt, ingenting mot för sing star iaf =)

Neo har vart glad och trevlig hela dagen. Jag tror det där med tänderna är över nu faktiskt. Hoppas han väntar ett tag nu med att få nya. Det är verkligen drygt..

Nu ska jag bara sitta vaken och kolla på sanningens ögonblick sen ska jag gå och lägga mig på stört. Är väldigt trött nu efter en hård kväll igår (iaf för mig som inte går ut så ofta) och inte alls tillräckligt med sömn inatt. Men Neo somnade alldeles nu så förhoppningsvis blir det lite sovmorgon imorgon. Om jag har tur =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0