Gårdagen

Jag ska väl försöka förklara vad jag gjorde igårkväll..
Mammas kompisar hade ordnat ett överraskningsparty åt henne. Så vi lurade henne att hon skulle vara barnvakt åt syrrans barn så hon kunde bli enkelt upphämtade och bortrövad =)
Iaf så åkte vi till nån resturang i sätra där vi först bowlade och sedan käkade. Jättegod mat var det. Inte för att jag åt så mycket men det jag åt var gott iaf.
Efter maten så drog vi in till stan och gick på å-krogen. Jättemysigt litet ställen där nått rockband som hette graveyard spelade. Lite illa lätt det med så hög musik i sånt litet rum men det var oxå lite charmigt ändå.
Efter å-krogen så tog vi en sväng till cc-puben oxå där det var irländsk musik. Jättebra musik faktiskt, jag gillar sånt =)
När bandet slutade spela så gick vi därifrån. Jag knatade hemåt medans resten av sällskapet gick vidare.
Hade en väldigt trevlig kväll med alla tanter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0