Fredag

Idag har jag vart med mamma hela dagen. Hon kom och hämtade mig och Neo kl 12, Pe var tvungen att åka och jobba så Neo fick vara med oss ändå. Vi löste det rätt bra faktiskt med bilkörningen och Neo. Mamma måste ju sitta i framsätet bredvid mig när jag kör och då får ju Neo sitta själv i bak vilket jag inte vill. Men vi kom på att mamma kunde fälla bak sin stol så mycket det går så kunde hon hålla koll på Neo och han kunde se henne. Så det funkade fint =)

Vi åkte först och spanade in brorsans nya lya, var ganska rörigt med flyttkartonger och halvtapetserade väggar men det var en fin lägenhet iaf.
Sen åkte vi och hämtade min systerdotter Filippa från skolan och tog med henne hem till mamma där vi lekte med lera. Det var skojigt även om Neo mest försökte äta upp leran =)

Vi stannade och åt där oxå eftersom mamma gjortde ciderfisk. Det är jättegott. Fisk som kokas i cider och sen har man i grädde och en massa grejs och har potatismos till. Mmmmm!

Nu måste jag fortsätta kolla på idol så jag inte missar för mycket.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sonia

Finns det någon speciell anledning till varför han inte får sitta själv i bak?

2008-11-07 @ 21:23:52
URL: http://soniagrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0