Fortfarande hos mamsen

Jag och Neo är fortfarande hemma hos mamma, Pe åkte hem igår och det luktade väldigt starkt där av oljan på golvet så vi tyckte att det var lika bra att jag och Neo stannade här en natt till. Men ikvälll ska vi iaf åka hem. Jag är riktigt snuskig nu. Har haft samma kläder på mig i flera dar och inte duchat på ett tag. Neo är oxå en lortgris. Igår när vi ´var på köpis så kom vi på att han var jätteskitig med massa matfläckar på kläderna och så. Till råga på allt så pinkade han på sig när vi var där oxå. Alltså han kissade utanför blöjan. Så vi köpte nya kläder åt honom där så han slapp se så eländig ut =)

Det känns alldeles konstigt att det är fredag idag. Alltid när jag sover hos mamma så brukar det vara på helgerna eftersom hon brukar jobba på vardagarna. Men nu har hon haft semester. Alltså eftersom jag har sovit här 2 nätter nu så känns det som om det är söndag. Jag hatar när det blir så att det känns som om det är fel dag. Förhoppningsvis så blir det bättre när jag kommer hem och när det blir idol på tv =)

Nä, nu ska jag göra annat.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0