Chockad

Det hände en läskig sak idag.
Jag övningskörde och vi hade precis vart vid kyrkogården i valbo och tänt ett ljus på pappas grav. När vi kom ut på valbovägen igen och hade kört några meter så kommer det en mötande bil. När den är en bit framför oss så svänger den ut på våran väghalva och kommer rakt emot oss. Den vejar till lite och missar precis fronten på våran bil men strycker mot sidan och totalmosar bakspegeln. Jag kör in på sidan och stannar och bara skakar i hela kroppen. Mamma ringer polisen men bilen som körde in i oss smet så den får dom nog inte tag i.. Men dom kom dit iaf och dokumenterade skadorna på våran bil så försäkringabolaget kommer att stå för det.
Neo satt i baksätet oxå.. Tänk vad som skulle kunna hänt om den hade träffat fronten på våran bil... Det vill jag nog inte ens tänka på... Riktigt snabbt körde den oxå.
Jag var för chockad för att köra därifrån så mamma fick köra hem oss. Jag är nog fortfarande lite chockad, känner mig tom i bollen och lite skakis fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0