Buddha

Vi har tagit hand om en hund, en pitbull/amstaff (om jag mins rätt) som heter Buddha. Han hade ingenstans att ta vägen stackarn så då fick han komma till oss. Han har blivit runtflyttad en hel del på senaste tiden så han är lite förvirrad och ängslig av sig men väldigt snäll och go. Han ska vara hos oss tills i januari iaf men kanske får vi köpa honom sen om han trivs hos oss.

Han kom igårkväll och jag var lite orolig hur han skulle reagera mot Neo nu på morgonen. Men det har gått jättebra. Neo blev överlycklig när han såg Buddha och tjöt av glädje så Buddha vart lite rädd för honom i början. Men sen vågade han sig fram och slickade Neo i hela ansiktet =) Han är väldigt försiktig och vet nog inte riktigt hur han ska bete sig. Men han är bara snäll och jag tror dom kommer att bli bra kompisar.


Skönaste stilen =)

Kommentarer
Postat av: lina

sånt där är det värsta jag vet.. när djur får flytta runt..



hoppas att ni kan ha honom kvar iaf :)

2008-11-24 @ 13:02:55
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå, har han hamnat hos er nu? Är ju så synd om honom när han fått bytt hem fram och tillbaknu på bara nån vecka.. Är ju min pojkvänns brors hund, eller ja hans fd. flickväns. Ja håller tummarna för att det kommer funka hos er och att han blir kvar även sen.







Visste föresen inte att du hade barn ? :) Bor ni i valbo nu å lr? Tänkte om hundarna skulle få träffas. Nova är ju mamma till Buddha.

2008-11-24 @ 13:09:45
Postat av: Anonym

Ni är änglar! Och jag hoppas det funkar nu då :) Kommer och hälsar på någon dag .Lär ju träffa Neo åxå ;)

Nize

2008-11-24 @ 19:52:57
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: D E A F E E M

Naw stackars. Håller tummarna för att han kommer att trivas och att det kommer att funka bra!

2008-11-24 @ 20:36:35
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Melinda

gud vad fin buddha var! naaw, jag vill träffa :D

2008-12-11 @ 14:44:26
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0