Bra dag

Det har gått fin fint idag med Buddha. Han börjar nog vänja sig lite med oss nu. Igårkväll så låg han mest bara i hallen för sig själv och ville inte vara hos mig i vardagsrummet. Nu ligger han och myser bredvid mig i soffan =)
Det har fortsatt gått bra med Neo oxå. Buddha är inte rädd för honom längre utan vågar gå fram till han. Fast han passar sig lite för Neo rovdjurstassar som grepar tag i allt dom kommer åt. Jag var tvungen att testa Buddha lite och dypa och dra lite i öronen och läpparna å sådär. Kände mig lite taskig men jag måste ju se hur han reagerar eftersom det är precis det Neo kommer att göra om han får chansen. Men han tog det bra att bli nypt och dragen i =)
Han verkar vara väluppfostrad oxå. Jag fick säga till honom på skarpen en gång idag när han vart lite för hetsig och ville leka med Neo och han lyssnade jättebra och slutade direkt. Så jag tror detta kommer att bli bra =)

Nu ska jag mysa ner mig med Buddha och kika på tv tills Pe kommer hem från jobbet.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi, min nakenfis heter ju Buddha.. ;)

www.freewebs.com/Jessicaohundarna

2008-11-24 @ 20:16:44
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Anonym

Aah blir så glad :)

2008-11-25 @ 11:05:39
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0