50 års kalas

Igår fyllde ju mamma 50 år så då var vi ju såklart där å firade. Åt jätte smaskig smörgåstårta och umgicks med familjen och hade allmänt trevligt. Neo hade dagen till ära klätt upp sig i skjorta och kostymbyxor =) Han var jätte fin.

Neo fick ärva lite kläder av sin kusin Freja. Lite tjocktröjor, regnkläder och skor bl.a. Lite stort än så länge med blir nog perfekt till senvintern/våren. Han fick oxå en massa leksaker för några dagar sen. Det är roligt att få saker, så sparar man lite pengar oxå.

Vi var på köpis en sväng igår oxå å då passade vi på att köpa en pulka åt Neo. Sen efter köpet så fick vi veta att syrran hade en precis lika som hon hade tänkt ge till oss.. Men men, den kostade ju inte såmycket.. Så nu hoppas jag att det vill komma lite mer snö snart så vi kan gå ut å åka.

Idag ska jag på en körlektion, det ska bli jättekul. Mamma skulle komma hit innan så vi kan träna lite, var väldigt längsen jag körde i stan så jag måste friska upp minnet lite.

Jag är nästan säker på att det var nått mer jag tänkte skriva, men jag kommer inte på vad det var... Skriver väl sen om jag kommer på det.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: melinda

oj, fyller din mamma och wictor på samma dag? altså den 2a?

2008-11-03 @ 11:25:58
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0