Välkommen till min nya blogg!

Ja nu sitter jag ju här ändå, o bloggar. Jag som alltid tänkt att det inte är nått för mig..
Men Neo har fått sin tre-månaders-spruta idag och har typ sovit som en död ända sen dess så i brist på annat att göra så börjar jag alltså blogga =)

Inge kul var det när han fick sprutan iaf... Vrålade rätt ut gjorde han stackarn =(  Men det gick ändå över väldigt snabbt när jag tog upp honom, och sen var det frid och fröjd igen =)  Å nu ligger han alltså här och sover på min mage, lite kinkig och vill inte ligga själv, men det gör då inte mig nått =) Myyyyysigt ju!

Nu ska jag ta och vandra iväg till ica och handla lite, måste bara lyfta arslet ur soffan först  :P Osså kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag ska ta Neo i vagnen, selen eller bagen.. humm..... Ja ja värre problem kan man ju ha =)

Trevligt att du tittade in och jag hoppas du gör det till en vana!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0