Tandmonstret!

Japps, det är mitt tillfälliga smeknamn på Neo - tandmonstret!
Två tänder i underkäken håller på att titta fram och ibland så skriker han så hemskt och är otröstlig ett tag... Min stackars liten =(
Fast han verkar gilla när man stoppar in ett finger i munnen på honom som har får tugga lite på =)
Tur iaf att jag har slutat amma nu!

Idag har vi vart hemma och bakat bullar. Mums mums.. Fast när jag kom hem från affären med alla ingredienser så kom jag ju på att jag inte hade nån kavel hemma, fast det gick ändå =) Dom vart iaf goda.

Hade tänkt åka och träna ikväll och syster skulle ha passat Neo men så ringde hon och lätt som en kråka så det blev inget med det! Vet inte riktigt när jag nu ska få till det.. Har inte tränat på en vecka nu ju! Om man ändå kunde ha en karl som ställde upp lite för en! Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0