Öppnis

Idag har vi varit på öppna förskolan på brynäs. Vi var där med FL-bruttorna. Väldigt mång var vi idag, det var jag & Neo, Jossan & Vilma, Emma & Albin, Malin & Dennis, Lina & Maya och Sandra & Wilma. Ett riktigt jäng =)
Jätte trevligt hade vi det och Neo sköte sig väldigt bra. Fast när det var sångstund så sjöng han sin egen lilla meldodi =) Fast han var bara lite trött och somnade rätt fort... Massa kort finns på bilddagboken =)
Efteråt så tog dom andra en promis medans vi stack hem och tvättade. Urk urk... Men man måste ju göra det ibland oxå, speciellt när man har en liten skitunge hemma :P

Förbannad på Pe är jag nu oxå... Att han inte ens kan ställa upp och vakna nån timme tidigare på morgonen så att jag kan åka och träna.. Näää han måste ju absolut sova 10 timmar per dygn å det är ju sååå synd om honom som måste jobba hela dagarna....

Till nästa vecka ska jag iaf boka barnvakt så man slipper det där jäklans gnället! Även om jag hade velat vänta lite till innan jag lämnade honom till en helt främmande person i en timme.. Fast det är ju inte så att jag lämnar honom och sticker. Jag kommer ju vara typ tio meter bort ifall det skulle krisa =)


Bäbisgänget på öppnis!

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0