Onsdag

Idag så har vi vart på stan, tänkte bara gå dit och kolla runt lite och göra av med lite pengar men på vägen dit så träffade jag på Emma och Malin som hade ungefär samma planer.. Så då hängde jag på dom.
När vi kom till stan så möte vi Carolina oxå. Hade aldrig träffat henne förut men hon var jätte trevlig =)
Vi käkade lite lunch på java (för ovanlighetens skull =)) å sen så gick vi runt på nian å spanade runt lite.. Köpte faktiskt ingenting förutom ett par leggings.. Men jag är ganska dålig på att shoppa när jag har andra med mig, vet inte varför men när jag är själv så blir jag värsta shoppingfreaket!
Neo var ganska gnällig hela dan, väldigt mammig och ville inte ligga i vagnen, sov dåligt osv. Har säkert något med tänderna att göra. Fast nu har han sovit sen 5! Hoppas hoppas han tar en långsovning och inte vaknar 3 inatt!
Men jag ska iaf gå och lägga mig nu ifall jag måste vara vaken halva natten, så man får sova lite iaf. Om inte annat så kan det ju vara skönt att sova lite tidigare för en gångs skull =)

Rolig, klockren historia:

En mamma var ute och gick med sin 4-åriga dotter. Dottern plockade upp något från marken och stoppade det i munnen. Mamma tog saken ifrån henne och sa till henne att så får man inte göra.
- Varför då? frågade dottern.
- För att den varit på marken och du vet inte vart den varit, den är smutsig och full med bakterier. svarade mamman.

Då tittade dottern på mamma full av beundran och frågade:
- Mamma, hur vet du allt sånt där?
Uh, mamman var tvugen att tänka snabbt.
- Alla mammor vet sånt det är en del av mammaprovet, det måste vi veta annars får vi inte bli mammor.

De gick vidare en stund. Dottern var tyst i 2-3 minuter men hon tänkte mycket på mammans svar, så plötsligt sa hon:
- Nu förstår jag!!! Om man inte klarar provet då blir man pappa.
- Precis, svarade mamman med ett leende på läpparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0