Måndag

Jag hade tänkt skriva igår när Neo hade gått och lagt sig men jag var så trött då så jag orkade helt enkelt inte. Så jag tar det nu ist medans han tar sin lilla förmiddagslur.
Igår så lärde han sig att rulla från mage till rygg. Han har ju gjort det förr men då mest av misstag typ, igår så lärde han sig hur han skulle göra och gjorde det flera gånger på raken..
Första gången han gjorde det så såg man verkligen hur han fick nån slags insikt, först så kämpade han länge och han bli ganska så förbannad, men sen när han tippat så sa han en långt "aaooo" och låg alldeles blickstill i en lång stund och såg väldigt tillfreds ut...
Jag tycker att det börjar gå fort nu med allting, man märker vekligen att han blir mer och mer med på vad som händer runt omkring och man får mer och mer kontakt med honom för varje dag känns det som.

Idag tror jag att vi är i tidningen från barnvagnsbion, det finns iaf på internet nu. Fast jag och Neo var bara med på nån bild, desto mer var det om Emma och Albin & Malin och Dennis. Ska gå och köpa tidningen och kika hur det ser ut där :P

I helgen har vi bara vart hemma och slappat, har ju vart så pissit väder så man har ju inte velat gå ut direkt :P
Lite segt har det vart faktiskt så vi sätter lite fart idag ist..

Nu ska jag åka och träna med Ida om en halvtimme så jag lär nog sätta lite fart.. Mag - och ryggträning följt av afrikansk dans ska det bli =)

Kommentarer
Postat av: adam

nämen hallå maja..
jaa tack så mycket..
detsamma ska ja säga..
kul att läsa om lilla neo..
du får ta o hälsa

2008-05-22 @ 00:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0