Helgen

Jag och Neo har spenderat hela helgen hemma hos mamsen och bara slappat och glidit runt..
I fredags så var vi på köpis och då passade jag på å klippa mig, mamma bjöd =) Tack mamsen!
Mamma, Gilberg och Emil klöpp sig oxå så vi var värstingsnygga alla tre =)
På kvällen så hade mamma ridnig så jag och Neo höll oss inne och bara tog det lugnt.

I lördags så hade mamma ridning typ hela dan så det var lite tråkigt.. Neos kusiner Filippa och Freya var där på morgonen en stund fast dom träffade vi bara en snabbis för sen kom det en unge dit som hade vattkoppor så då smet jag och Neo och gömde oss i huset..
På kvällen var vi upp till lappkåtan där det wokades fläskfile, majs och champisar över elden. Till det var de potatissallad.. Mumsigt var det även om fläskfilen gick bort för mig..
Jag och mamsen vandrade hem igen lagom till eurovision song contest. Fast det var ju typ bara skitlåtar med.. Jag höll iaf på turkiet.. Att sverige typ förlorade var väl ingen chock direkt.. Vad annat har man att vänta sig när man skickar ett skämt till sångerska med en sån usel låt.

På söndan var det fullt upp. På morgonen så åkte vi till köpis och mamsen köpte en body och ett  par jeans till Neo. Jättefina! Tack mamsen =)
Sen åkte vi iväg till först mormor, sen syrran och sist till gammelmormor. Alla ville ju träffa en liten =)
Innan vi åkte hem till stackbo igen så hämtade vi syster Jenna och ett par pizzor, broder Manne kom oxå å så slappade vi på gräsmattan hela dan till vi for hem till pappsen igen som saknat sin lilla skitunge =)

Japps, det var våran helg det... Idag så tänker vi bara vara hemma och lata oss :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0