Diarré!

Japp, idag har Neo haft diarré! Började bajsa som vanligt men avslutade med att trycka ur sig en massa vatten. Sen har det typ sipprat ut litegrann då och då.. Ser ut ungefär som kiss fast det kommer från fel ställe.. Lite nojig vart jag så jag skrev ett inlägg på familjeliv och fick svar från en vänlig själ som skrev att det är en normal reaktion på vaccination. Fast det sa då inte min bvc-tant något om.. Hon rablade upp en massa andra saker som kunde hända men sa inget om diarré, fast det kanske inte är bland dom vanligaste komplikationerna.. Hoppas det räckte med detta lilla prupp anfallet bara så det inte håller i sig =/
Men nu sover han iaf efter mycket skrik och gnäll.. *pustar ut*

Tidigare idag så var vi på barnvagnsbio med Emma, Malin och Sandra + sötisarna Albin och Dennis såklart. Filmen var "what happens in vegas" å den var väl helt ok, typiskt en sån film lixom...
Nu orkar jag faktiskt inte skriva nå mer, är så jäklans trött.. Tänkte bara mysa ner mig i soffan och kolla på greys å sen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0