Dag hos mamsen

Idag var jag och Neo hos mamma/mormor i stackbo. Mamsen och gilberg kom och hämtade oss osså åkte vi och käkade på köpis och sen ut till stackbo..
Passade på att rida lite idag.. Det var jätte härligt!! Var ju ett tag sen sist, typ nån gång i höstas tror jag. Så det var ju verkliogen på tiden! Men det kändes ändå inge ovant alls.. Men efter alla mina år på häst ryggen så har jag väl det i ryggmärgen..
Det vart att jag red på lilla Saga - töltmaskinen =) Är ju bara att åka med typ :P Gilberg tyckte att jag skulle ta å rida lite regelbundet på Saga å träna henne lite, för det behövs ju verkligen, vilket jag ju gärna skulle göra såklart!! Men tid ska ju till oxå.... Men flyttar vi till Valbo igen snart så kan jag ju säkert rida lite oftare då =)
Lääängtar ju så efter att flytta ditt igen!! Fattar inte va vi skulle hit å göra från första början. Men men....
Här kan vi ju iaf inte bo med en radonhalt på 500!!! Över 200 = allvarlig hälsorisk! Ska försöka gnälla lie på gavlegårdarna så vi kanske kan få flytta lite fortare och bl.a få slippa uppsägningstiden.. Här kan vi ju inte bo med bebis och allt..
Men Pe vill ju ha körkort oxå innan vi flyttar ditt så det har JAG tagit tag i idag genom att fylla i en ansökan om körkortstillstånd åt honom.. När han får lön ska jag ta och kicka iväg honom på en synundersökning också, släppa honom om jag måste!!

Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska gå och natta Neo (ligger här bredvid och halvsover) har fått vart uppe lite längre idag för att förhindra att han är piggare än piggast och glad som en solstråle kl 5 i morgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0