Ursäkta min fula blogg..

Det var jobbigare än jag trodde det med att designa bloggen..Har hållt på alldeles för länge nu och det bara snurrar en massa färgkoder och tjafs i skallen på mig nu så jag tar en liten paus och fortsätter imorgon =)

Annars då?
Jo jag tog ännu en dag ledigt från hemmafru jobbet och åkte och träffade ett gäng mammor i boulongern och hade trevligt.. Detta resulterade i att hemmet fortfarande ser för jävligt ut, disken möglar för fullt, bananflugorna lever livets glada dagar i min diskho och den smutsiga tvätten blir återanvänd ännu en gång.. Känns jobbigt med nu finns inga ursäkter kvar, imorgon ska det fixas!
Stackars bananflugor bara som blir hemlösa....

Kommentarer
Postat av: Ida

hihi men erkänn att de är lite hemtrevliga de där bananflugorna...jag har faktiskt börjat fästa mig vid dom :P

2008-08-11 @ 11:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0