Äntligen hemma!

Tänkt var det att jag och Neo skulle vara hos mamma på fredag bara och åka hem på kvällen. Men så vart det inte.. Kom hem alldeles nyss =)
På fredag och lördag så var det ridläger och fullfart i stallet och i lillhuset och Neo flörtade gärnet med alla tjejerna. Sen vart det att vi stannade tills idag oxå för Pe var ändå inte hemma så då kändes det inte så kul å åka hem hit till ensamheten..
Varmt som satan har det varit hela helgen och Neo har vart ovanligt gnällig och sovit jättemycke.. Skönt när han sov för då kunde man hänga i pollen lr ligga och sola en stund =) Även fast man är ute jättemycket så blir man inte ¨så väldans brun för man måste ju hålla sig i skuggan hela tiden när man är med Neo, och det är ju jag typ jämt :P

Idag har vi spenderat nästan hela dagen med att fixat till i mammas vinkällare. Jättemysigt vart det!

Hehe, nu är vi ena riktiga skitgrisar jag och Neo! Hade ju inte tänkt stanna så länge i stackbo så vi hade ju bl.a bara ett par kläder med oss =) (Blrv ju tvungna att köpa extra mat och blöjor åt Neo oxå) Men badning får det bli imorgon för nu är vi så trötta båda två så nu blir det sängen så fort jag har skrivit klart här.. Blir så dåligt med sömn när man är i stackbo.. Neo har svårt att sova längre än till 6 på mornarna där.. Antagligen för att det blir så ljust. Osså sover man ju aldrig så bra som hemma i sin egen säng =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0