Vi hade iaf tur med vädret - igen

Ikväll åkte vi hem för dom är klara med golvet i köket/allrummet och sovrummet ska dom göra först på fredag. Är inte så väldans nöjd med färgvalet på golvet, det passar inte riktigt med tapeterna. Men det är finare än det var innan iaf.

Följde med mamma och hennes kontaktperson på bio nu på kvällen. Vi kollade på vi hade i alla fall tur med vädret - igen. Det var skitrolig! Höll på å skratta ihjäl mig flera gånger. Så vill du skratta lite så se den =) Va längesen jag såg ettan så jag minns inte riktigt hur den var så jag måste kolla på den nån dag. Vet att den oxå är rolig iaf.

Neo somnade för typ en halvtimme sen. När jag kom hem från bion så var han fortfarande vaken så jag höll honom uppe så länge jag kunde för att jag ville hinna mysa lite innan han gick och la sig. Han har ändrat sin dyngsrytm lite. han vaknar fortfarande samma tid men är vaken lite längre. Två sovstunder per dag känns lite mycket för honom nu, den andra sovstunden tar han vid 4-5 tiden vilket blir väldigt sent om han ska lägga sig runt 7. Men en sovstund per dag skulle istället bli för lite.. Vet inte riktigt hur jag ska göra.. Antar att jag får ha det såhär ett tag tills han är redo för bara en sovstund om dan.

Nu ska jag sitta uppe en stund till och kanske läsa en bok eller göra nått annat skoj. Gissar på sovmorgon imorgon eftersom Neo somnade så sent ikväll så då kan jag vara vaken lite längre än vanligt =)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0