Nya golv

Vi ska få nytt golv i köket och sovrummet så idag ska vi bege oss hem till mamma igen och bo där under tiden. Men det tar nog bara två dagar.
När jag är hemma hos mamma så tänkte jag låna bilen en sväng och åka nånstans helt själv. Kommer nog kännas väldigt konstigt, men roligt! =) Kan liksom inte fatta att jag har körkort nu. Jag? Jag får ju inte köra bil! Men jo, det fårj ag nu =) Har ju levt i 20 år med att aldrig få köra bil mer än att övningsköra, att det alltid måste vara nån annan som kör. Det har liksom varit off limit för mig. Men nu kan jag köra oxå! Konstigt..

Pe och Neo har precis åkt iväg för att hälsa på en kompis. Så jag är ensam hemma för omväxlings skull. Skönt men ovant. Jag ska röja ur grejerna ur köket medans dom är borta, sovrummet röjer Pe ut imorgon. Har en massa tvätt att vika oxå för jag har tvättat idag så jag måste nog sätta fart med det nu om jag ska hinna göra allt innan vi åker till mamma.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0