Tråkigt

Vart en väldigt lång promenad idag. Pe skulle absolut gå till hundgården på öster istället för den här på brynäs. Så vi gick ditt och Buddha fick busa av sig en lång stund. Sen gick jag och Buddha till Prix för att posta ett brev medans Pe och Neo gick hem till Pes syster där dom fortfarande är kvar. Det är väldigt tyst och tråkigt här hemma nu utan Neo =( Men dom borde komma hem snart tycker jag! Drygt att inte ha nån telefon och kunna ringa och höra när dom kommer hem..
Buddha har krypit in under soffan och ligger där och snarkar, haha. Han gillar att vara under soffan, är väl tyst och mörkt där under..
Kom på just att jag inte har ätit nått på hela dan! Jättehungrig är jag så nu måste jag fixa lite mat.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0