Torsdag

Ingen skrickattat från Neo än så länge *hoppas hoppas hoppas*. Han har vaknat ett par gånger men då har det räckt med att jag går in och lägger mig bredvid han och sjunger lite, han har börjat gilla att man sjunger vaggvisor när han ska sova.

Neo har lärt sig att krypa riktigt nu. Alltså på knäna. Men det går sakta och det är verkligen steg för steg och efter att tag så dimper han ner på magen igen och krälar som han har blivit en hejare på. Filmade en lite snutt idag som jag tänkte lägga in men orkar inte just nu så jag tar det imorgon.

Nu sitter jag bara och väntar på att Hells kitchen finalen ska börja. Dubbelavsnitt idag oxå. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Melinda

ja vill se neo krypa! hörrö ni som e hajj på filmer, vet du eller p om senaste resident filmen bara finns i animerat? altså den hängde inte ihop ett skit med tvåan iallafall...

2008-12-18 @ 21:03:08
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0