Tjoho!

Nu är vi hemma efter en mysig lite resa till Dalarna. Vi har som tradition i min familj att varje gång någon fyller jämt (alltså 30, 40, 50 osv) så bjuder vi dom på en hemlig resa. Och mamma fyllde ju 50 för ett tag sen så då bjöd vi henne på  ett spa i dalarna som hette Dalecarlia, tror det stavades så iaf.. Det var jättetrevlig och mysigt, igår åt vi jättesmaskig julbord och idag fick vi frukost buffe, det var det bästa av allt, maten =)
Men nu är vi hemma igen och det är jätteskönt.

Vi tog en liten trip förbi lager 157 (outlet butik) på vägen och shoppade lite. Neo fick en overall av sin mormor och jag fick ett par stövlar av min mormor. Jag köpte oxå ett par jeans, tre linnen, ett par örhängen och ett halsband, allt för endast 600 kr. Som hittat =)

Nu har jag inte tid att sitta här längre, måste vara lite med min son eftersom hans far inte värkar intresserad..
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0