Soveriet

Idag sov Neo bara en gång på dan igen, och inte var det så speciellt länge han sov heller. Men han höll sig vaken till kl 7 iaf men sen slocknade han rejält. Han hade en lite grinattack ikväll oxå en stund efter att han hade lagt sig. Men idag gav vi honom alvedon och då gick det över rätt fort osså somnade han igen. Det är så frustrerande att inte veta vad som är fel, fråga kan man ju men man får inget svar :P Hoppas det inte är tänder på gång nu igen bara...

Sen vi fick nytt golv i sovrummet så har det blivit så halt att Neos säng som står intill våran glider iväg hela tiden, så nu får han sova i storsängen imellan oss tills vi har fixat så hans säng sitter fast i våran. Men det är rätt mysigt att ha honom bredvid sig, fast inte lika mysigt när han vaknar och börjar klättra på en =) Men jag tror han sover väldigt bra när han får ligga mitt i smeten :P

Så, nu har jag skrivit ett helt inlägg om soveri =) Nu ska jag kolla på dokumentären om mannen som var gravid. Spännande! Och han är faktiskt gravid igen har jag hört =)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Melinda

MAJA vad söt du är! Vi får gottgöra eran fina gest med att komma och hälsa på nån gång efter nyår, eller vad säger du? :)

2008-12-18 @ 17:47:54
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0