Resultat

Eftersom vi har fått nya tapeter här hemma så tänkte jag dela med mig lite av resultatet. Jag har ju inte världens bästa kamera så bilderna är inte tipp topp men man ser iaf vad det är för tapeter =)


Sovrummet: Gråa med stjärnor på


Såna här är det i hallen och i "allrummet"


Vardagsrummet



Det var superroligt på halkkörningen idag, jag fick sladda loss riktigt ordentliget en gång, det var roligast =) Jag körde oxå i diket en gång och fastnade, ups :P Men i det stora hela så klarade jag mig fint  =) Nu har jag bara ett litet moment kvar: uppkörningen. Fan ta mig om jag inte klarar det! Men det gör jag ju ;)

Neo har lärt sig en massa nya trick när vi har vart hos mamsen. Han har lärt sig att sätta sig upp från liggandes, inte så bra när han ska sova =) Osså kan han ställa sig upp mot saker och ibland så släpper han en liten stund och står helt själv. Att kräla har han blivit en hejare på och han kan oxå dricka ur nappflaskan helt själv. Igår när han skulle sova så satt jag honom i sängen osså ställde jag nappflaskan bredvid honom och han fixade att dricka upp hela flaskan på egen hand =) Jag blev helt paff för att han var så duktig. Och stolt som en tupp såklart =)

Nu ska jag fortsätta läsa lite av dom 150 olästa inläggen som jag hade på bloggkoll nu när jag kom hem. Hua, vilken pers! =)
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snyggt det blev! :)

Hoppas det går bra på måndag! Skriv vilken tid så ska jag tänka lite extra på dig då! Skit spännande ju, hoppas det går braaa!!! Puss

2008-12-05 @ 19:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0