Nu far vi igen

Snart sticker vi iväg hem till mamma igen och sover där. Imorgon lägger dom nytt golv i sovrummet så sängen måste skruvas isär vilket blir Pes jobb för det var han som absolut skulle ha nytt golv där. Själv tycker jag att det är totalt onödigt. Men det är ju mysigt att vara hos mamma och jag sliper ju göra jobbet här hemma så det gör mig inte så mycket ändå.

Blev en kortispromenad idag med Neo och Buddha. För det första så snöade det fortfarande så Neo vart blöt, och för det andra så har Pe gjort Buddha till riktigt odräglig att ha i kopplet.. Så nu har jag avsagt mig ansvaret för rastning av honom. Det funkar liksom inte att jag hela tiden tränar och tränar Buddha att gå fint i kopplet när Pe sedan bara förstör allting genom att låta honom göra som han vill och dra en massa. Och jag vägrar att gå med en hund som drar! Det är hemskt! Så vill Pe ha en dragig hund så får han väll ha det, men då blandar jag mig inte i...

Nu ska jag sätta fart och packa åt mig och Neo.
Tjing!



Kommentarer
Postat av: Melinda

åååhååå fan vad skönt! :D jag kan passa på att skriva adressen här för den är så krånglig att säga, ingen fattar vad jag säger så ja läre bokstavera hehe...

då kan jag passa på att fråga om styrmansgatan 53B 80286 stämmer på er? vi har oxå en liten överraskning serrö ;D

här är min adress iallafall...



Öjollasbacken 4L

82832 Edsbyn



puss

2008-12-11 @ 19:05:36
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0